Zoeken...
Uitgelicht
home > Vivolanda
Info Coronavirus

Mededeling i.v.m. coronavirus (COVID-19)

Wij nemen de gezondheid van onze medewerkers en onze klanten serieus, daarom hebben wij passende maatregelen getroffen in verband met het Coronavirus. Een groot deel van onze medewerkers werkt bijvoorbeeld vanuit huis en zendingen vanuit risicogebieden worden enkele dagen in quarantaine geplaatst. Hierdoor kunnen de levertijden van bestellingen helaas enkele dagen oplopen. Daarnaast zijn wij afhankelijk van externe partijen omtrent de levering van jouw pakket. Hieronder vind je een overzicht van de externe partijen en een link naar de informatiepagina van deze partijen omtrent het Corona virus.

PostNL – Klik hier voor meer informatie
UPS – Klik hier voor meer informatie
DHL – Klik hier voor meer informatie

PostNL Extra@Home:
Hoe gaat Extra@Home om met COVID-19 (Coronavirus).

Veiligheid van consumenten en bezorgers staat voorop. Wij leveren artikelen bij u binnen af of komen deze ophalen. Daarbij willen we onnodige risico’s voor de gezondheid van alle betrokkenen uitsluiten. Onze bezorgers nemen daarom de volgende voorzorgsmaatregelen om mogelijke besmetting te voorkomen:

  • Onze bezorgers leveren alleen nog over de drempel van uw woning. Ook het eventueel afhalen van uw artikel gebeurt alleen als het achter de drempel van uw woning klaar staat.
  • Tijdens de levering houden ze te allen tijde een veilige afstand tot de ontvanger. Het RIVM beschrijft een veilige afstand als “tenminste de armlengte van een volwassene”
  • Na het aanbellen doen onze bezorgers een stap achteruit. Wij vragen de ontvanger om na het openen van de deur ook een stap achteruit te zetten.
  • De levering wordt vervolgens over de drempel geplaats (‘drempel bezorging’).
  • Een handtekening zetten voor de schadevrije ontvangst wordt vervangen door het maken van een foto van het artikel over de drempel van uw woning.


Wij hopen op jullie begrip de komende tijd.