Zoeken...
Uitgelicht
home > Vivolanda

Beoordelen

Razer Wolverine V2 Gaming Controller - White (Xbox Series X/Xbox One/PC)
Behaal successen met een bedrade gamecontroller die is ontworpen voor de Xbox Series X-console. Dankzij de geavanceerde personaliseerbaarheid voor meer precisie en controle over je spel kun je met de Razer Wolverine V2 de concurrentie vanuit je luie stoel verslaan. Ontworpen voor meer controle en precisie voor snelle en nauwkeurige reacties De ergonomie van de controller biedt een natuurlijke grip die ervoor zorgt dat je de knoppen op een behendige en nauwkeurige manier kunt gebruiken, terwijl je dankzij het voorgevormde ontwerp en de slipbestendige rubberen grepen de hele dag kunt gamen en de beste prestaties kunt neerzetten. Extra opnieuw toewijsbare knoppen aan de voorkant voor extra controle en geavanceerde personalisering 2 multifunctionele knoppen aan de voorkant van de controller kunnen opnieuw worden toegewezen viaRazer Controller Setup for Xbox voor meer controle en een persoonlijkere speelstijl. Razer Mecha-Tactile-actieknoppen en D-Pad voor hypergevoelige besturing Til je game naar een hoger niveau met de Razer Mecha-Tactile-actieknoppen en een Razer Mecha-Tactile D-Pad. Gebruik hypergevoelige besturing met een zachte aanraking terwijl je beweegt. Hair Trigger-modus met trigger-stop switches voor snelle schietacties Om voordeel te behalen op je concurrenten, kun je de Hair Trigger-modus activeren via twee schuifvergrendelingen aan de onderkant van de controller, zodat je gemakkelijker kunnen wisselen tussen de belangrijkste trekkers en ultrasnel kunt schieten. Analoge audiopoort van 3,5 mm voor een gemakkelijk gebruik van je favoriete hoofdtelefoon of headset Omdat je de 3,5 mm-kabel van je audioapparaat gemakkelijk rechtstreeks op de controller in plaats van op de console kunt aansluiten, kun je urenlang comfortabel spelen. Razer Controller Setup for Xbox voor het opnieuw toewijzen van knoppen en het opslaan van profielen Ervaar de eindeloze personaliseringsmogelijkheden van de controller. Met de Razer Controller Setup for Xbox kun je knoppen opnieuw toewijzen en je profielinstellingen opslaan om je speelervaring te optimaliseren. Technische specificaties - Razer Mecha-Tactile-actieknoppen en Razer Mecha-Tactile D-Pad - 2 opnieuw toewijsbare multifunctionele knoppen - Hair Trigger-modus met trigger-stops - Analoge audiopoort van 3,5 mm die compatibel is met Xbox en pc (Windows) - Bedrade kabel van 3 m / 9,8 ft lang met trekontlasting - Bedrade aansluiting Systeemvereisten - Xbox One, Xbox Series X of pc (Windows 10 en hoger) - Internetverbinding voor Razer Controller Setup for Xbox App De verpakking bevat - Razer Wolverine V2-controller - Gids met belangrijke productinformatie
Je beoordeling is verstuurd.
Zodra je beoordeling door een van onze medewerkers is bekeken wordt deze zichtbaar.

Jouw gegevens