Zoeken...
Uitgelicht
home > Vivolanda

Beoordelen

Samsung Galaxy Tab S5e 10.5" Tablet-pc
Met de Samsung Galaxy Tab S5e heb je veel meer tablet in een veel dunner frame. Het ultralichte ontwerp in een gepolijste metalen behuizing is slechts 5,5 mm dik en weegt minder dan 400 gram, waarmee hij licht genoeg is om altijd comfortabel mee te nemen. Relax, kijk films of bedien je huishoudelijke apparaten, zonder je een moment te hoeven vervelen of last te hebben van vertraging. De Galaxy Tab S5e heeft een prachtig 10,5 inch sAMOLED-display dat kleuren ongekend levensecht en in optimale helderheid weergeeft. Zo kun je helemaal opgaan in je favoriete films of Netflix-series. Het Quad Speaker-systeem van AKG levert een rijk, levensecht geluid, waarbij Dolby Atmos zorgt voor een driedimensionaal surroundgeluid, waardoor je helemaal kunt opgaan in wat er op het scherm gebeurt.

De Galaxy Tab S5e heeft een fast charging batterij van 7040 mAH voor langdurig gebruik. Hiermee kun je tot maximaal 9 uur internetten via Wifi, tot maximaal 15 uur video afspelen en tot maar liefst 161 uur audio afspelen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over een lege batterij. Dankzij een opslagcapaciteit van 4 GB RAM en 64 GB ROM en een microSD-kaart met 512 GB extra extern geheugen blijft je apparaat zelfs tijdens het gamen of online streamen van content optimaal werken.
De Galaxy Tab S5e is voorzien van gezichtsherkenning zodat jij de enige bent die jouw persoonlijke content kan inzien. Ook hoef je dankzij de vingerafdrukscanner geen lange wachtwoorden meer in te typen als je je apparaat snel moet ontgrendelen.
Je beoordeling is verstuurd.
Zodra je beoordeling door een van onze medewerkers is bekeken wordt deze zichtbaar.

Jouw gegevens