Zoeken...
Uitgelicht

Beoordelen

Apple iPhone 11 Smartphone
De zwarte iPhone 11 met 256 GB heeft een compleet nieuw dual camera-systeem. Naast de uitstekende camera die op de voorgaande modellen aanwezig was, is er nu ook een ultragroohoekcamera. Hierdoor krijg je vier keer meer van de omgeving in beeld. Dit geeft een heel nieuwe kijk op de wereld rondom je. Ook portretten zijn dankzij de twee camera’s tentoonstellingswaardig. Je kan makkelijk je portretten veranderen in prachtige zwart-wit foto’s dankzij het high-key mono-effect in iOS 13. Nachtmodus gaat automatisch aan als er te weinig licht gedetecteerd wordt. Zo heb je zonder flits nog altijd de mooiste foto’s. De 12-MP TrueDepth-camera zorgt niet enkel voor mooie foto’s, je kan nu ook een ‘slofie’ maken, een slow motion video bij 120 bps.

Ook op vlak van video is de iPhone 11 verbeterd. Je maakt haarscherpe 4K-video’s met 60 bps die je makkelijk achteraf in hoge kwaliteit kan bewerken en opslaan. Wil je graag inzoomen tijdens het filmen? Dan zoomt de audio vanaf nu ook mee in. Dankzij de QuickTake-feature wordt filmen nog makkelijker, simpelweg de sluiterknop ingedrukt blijven houden en naar rechts swipen.

Naast de camera’s zijn er nog enkele dingen veranderd aan de iPhone 11. Zo is hij waterbestendig tot 30 minuten en 2 meter diep. Daarnaast heeft hij de snelste chip in een smartphone ooit, de A13 Bionic-chip. Deze chip is snel én energiezuinig. De U1-chip maakt gebruik van Ultra Wideband-technologie. Dit zorgt ervoor dat andere apparaten met deze chip heel precies gevonden kunnen worden en je dus met gemak bestanden via Aidrop uitwisselt. De Face ID is makkelijk en veilig om te gebruiken, je ontgrendelt in enkele seconden je iPhone, je logt in bij apps en je kan zelfs je gezicht gebruiken om te betalen met Apple Pay. Daarnaast worden je gegevens versleuteld als je Face-ID gebruikt voor Imessage of FaceTime.
Je beoordeling is verstuurd.
Zodra je beoordeling door een van onze medewerkers is bekeken wordt deze zichtbaar.

Jouw gegevens